Důvody, proč prodávat jen s jednou realitní kanceláří
Důvody, proč prodávat jen s jednou realitní kanceláří
1. Důvěryhodnost nabídky
Prodáváte-li nemovitost a využíváte služeb více realitních kanceláří, je pravděpodobné, že se nabídka Vaší nemovitosti zobrazí na jednom serveru (zbytečně) několikrát. Taková situace často vyvolává u zájemců o koupi dojem, že se nemovitost nedaří z různých důvodů prodat. Realitní kanceláře totiž většinou využívají stejných inzertních médií, proto není spolupráce s více než jednou RK ničím přínosná. Navíc může docházet k matoucím informacím v popiscích i parametrech nemovitosti, např. ceny, plochy, dispozic, atd. Dochází tak ke zbytečným nesrovnalostem a celkové neefektivitě prodeje nemovitosti.
2. Osobní komunikace
Pro Vás, jako zájemce o prodej nemovitosti, je vždy lepší, bude-li se Vám v celém průběhu prodejního procesu věnovat jen jeden konkrétní realitní specialista. Máte tak pod kontrolou jednotnou a komplexní strategii prodeje a zároveň si mezi sebou vybudujete osobnější vztah a důvěru, která je pro úspěch obchodu nepostradatelná. Vždy víte, na koho se v případě potřeby můžete obrátit.
3. Přesné informace
Váš realitní specialista Vás pravidelně informuje o stavu prodeje a zasílá Vám statistiky o návštěvnosti a zájmu o Vaši nemovitost. Tato data nejsou ničím zkreslena, jelikož všichni, kteří projevili o Vaši nemovitost zájem, kontaktovali právě Vašeho makléře. Máte komplexní přehled o všech potenciálních klientech a znáte výsledek jejich zájmu. Snadno a přesně tak lze určit stav a další strategii prodeje.
4. Motivace makléře
Je obecně známo, že každý makléř je motivován finanční odměnou po dobře vykonané práci. V případě, kdy není ohrožován konkurencí, má větší jistotu budoucího zisku, čímž zintenzivňuje své úsilí i finanční investice do propagace Vaší nemovitosti a aktivně zvyšuje její prodejnost. Pro Vás to znamená uzavření obchodu v co možná nejkratším čase za nejvyšší možnou cenu.
5. Jeden realitní specialita = jedna cena
Spolupracujete-li s více realitními makléři, mohou se pokoušet v důsledku rivality přimět Vás ke snižování ceny nemovitosti za účelem jejího rychlejšího prodeje. Svěříte-li Vaši nemovitost pouze jednomu specialistovi, bude se snažit prodat ji za co nejvyšší možnou cenu. Vy jste navíc ušetřeni desítkám telefonátů dalších makléřů, kteří by tlačili Vaši prodejní cenu neúměrně dolů.